קריסת חניון שערי צדק - נפתח החניון החדש של המרכז הרפואי שערי צדק 800 מקומות ×—× ×™×™×” חדשים בחניון תת קרקעי בן שבע קומות חדשות ירושלים / חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים.

קריסת חניון שערי צדק - נפתח ×"חניון ×"×—×"ש של ×"מרכז ×"רפואי שערי צ×"ק 800 מקומות ×—× ×™×™×" ×—×"שים ×'חניון תת קרקעי ×'ן ש×'×¢ קומות ×—×"שות ירושלים / חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים.. תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים). לא ידוע על לכודים או נפגעים. בשעות הצהריים (ב') התקבל במשטרה דיווח ראשוני על על קריסת חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. היחידות לחילוצים מיוחדים של ירושלים ובית שמש כבר החלו בפעולות בשטח לאיתור וחילוץ לכודים, באם יימצאו כאלה. בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש החנייה שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה, כשהמכוניות זמן קצר לפני הקריסה נחנך בסמוך חניון חדש במעמד ראש העיר משה ליאון.

לא ידוע על נפגעים באירוע: אנשים שעמדו ליד החניון שקרס היום (שני) בבית החולים 'שערי צדק' מספרים על נס גדול שהתרחש, ועל אסון פוטנציאלי גדול שנמנע בחסדי ממשטרת ירושלים נמסר: לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. המשטרה הודיעה על קריסה של חניון פתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים מסיבה שטרם התבררה.

כך ×™×–×
כך ×™×–×"ירו כו×"נים ×' שערי צ×"ק ר×"יו קול ×—×™ from www.93fm.co.il
חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים@veredpelman @suleimanmas1 pic.twitter.com/lqydpav5rq. לא ידוע על נפגעים, אך בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה. לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. עם סיום הטקס קרס החניון הישן. לא ידוע על לכודים או נפגעים. שמונה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום. על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. הערכת מצב הסתיימה לפני זמן קצר (שני) בבית החולים שערי צדק.

לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים או נפגעים.

חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס בצהריים (שני) מסיבה שטרם התבררה. גורם המעורה בטיפול באירוע אמר כי מבדיקה ראשונית של מצלמות האבטחה נראה שככל הנראה לא היו אנשים במכוניות שנפלו לבולען. המשטרה הודיעה היום (שני) כי התקבל דיוח על קריסת חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים). לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. על פי דיווח ראשוני, חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים. הערכת מצב הסתיימה לפני זמן קצר (שני) בבית החולים שערי צדק. לא ידוע על נפגעים באירוע: לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. חניון בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני), מסיבה שטרם התבררה. קריסת החניון בבית החולים שערי צדק כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח בטחון מירבי.

ככל הנראה אין נפגעים באירוע. המשטרה הודיעה על קריסה של חניון פתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים מסיבה שטרם התבררה. הערכת מצב הסתיימה לפני זמן קצר (שני) בבית החולים שערי צדק. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. לא ידוע על נפגעים, אך משטרת ישראל:

T8wa90v9azmk1m
T8wa90v9azmk1m from ladaat.co
חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. בשלב הזה אין דיווח על נפגעים אך כוחות כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל פועלים במקום, אין חשש ללכודים. ככל הנראה אין נפגעים באירוע. המשטרה חוששת מקריסת חלקים נוספים בחניון. לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. בשעות הצהריים (ב') התקבל במשטרה דיווח ראשוני על על קריסת חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. לא ידוע על נפגעים, אך משטרת ישראל:

לא ידוע על לכודים או נפגעים.

צפו (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. היחידות לחילוצים מיוחדים של ירושלים ובית שמש כבר החלו בפעולות בשטח לאיתור וחילוץ לכודים, באם יימצאו כאלה. חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. בשעות הצהריים (ב') התקבל במשטרה דיווח ראשוני על על קריסת חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. לפי שעה לא ידוע על נפגעים. לפני זמן קצר, התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. במהלך פעולות החילוץ בזירת הקריסה של חניון בית החולים שערי צדק בירושלים, נכנס אחד הכבאים לבדוק האם יש לכודים בבולען שנפער, נפל לתוכו וחולץ בידי חבריו. סמוך לשעה 14:00 דווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק שנגרם ככל הנראה מבולען שנפער במקום. ממשטרת ירושלים נמסר על דיווח ראשוני שהתקבל לפני זמן קצר על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים או נפגעים. שבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים, בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים, פועלים כעת באירוע של בולען שנפער בחניון בכניסה לבית החולים שערי צדק. קריסה קריסת חניון ירושלים בית חולים שערי צדק (צילום:נריה מכסימוף).

בשלב הזה לא ידוע על נפגעים במקום. חניון קרס בבית חולים שערי צדק בירושלים. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושלים pic.twitter.com/c5isnpogro. מבית החולים שערי צדק נמסר כי בשל קריסת חלק מהחניון החיצוני במתחם שערי צדק, הממוקם מעל תוואי מנהרת כביש 16, בשלב זה האזור סגור לתנועה. בולען נפער בשעות הצהריים בחניון החיצוני של בית החולים שערי צדק בירושלים.

נס ×'ירושלים מ×
נס ×'ירושלים מ×"רכ×" קרס×" אל תוך חניון לא ×"ווח על נפ×'עים from i0.wp.com
חניון קרס בבית חולים שערי צדק בירושלים. אנשים שעמדו ליד החניון שקרס היום (שני) בבית החולים 'שערי צדק' מספרים על נס גדול שהתרחש, ועל אסון פוטנציאלי גדול שנמנע בחסדי ממשטרת ירושלים נמסר: בשעות הצהריים (ב') התקבל במשטרה דיווח ראשוני על על קריסת חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. תיעוד של זירת קריסת החניון בבית החולים שערי צדק (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים). חלק מהחניון הפתוח בבית החולים שערי צדק בירושלים קרס היום (שני) מבולען שנפער, וכמה רכבים שנפלו פנימה ניזוקו. המשטרה קוראת לציבור שלא להגיע למקום. חניון קרס בבית החולים שערי צדק בירושליםpic.twitter.com/c5isnpogro. חלקו של חניון חיצוני קרס היום (שני) בבית החולים שערי צדק בירושלים.

לא ידוע על לכודים או נפגעים.

— כאן חדשות (@kann_news) june 7, 2021. בולען נפער בחניון של בית החולים שערי צדק. לפני זמן קצר התקבל דיווח על קריסת חניון בבית חולים שערי צדק בירושלים. בשלב הזה אין דיווח על נפגעים אך כוחות כבאות והצלה יחד עם משטרת ישראל פועלים במקום, אין חשש ללכודים. זו הסיבה שהובילה לקריסה קריסת החניון בשערי צדק צילום: אנשים שעמדו ליד החניון שקרס היום (שני) בבית החולים 'שערי צדק' מספרים על נס גדול שהתרחש, ועל אסון פוטנציאלי גדול שנמנע בחסדי ממשטרת ירושלים נמסר: לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים או נפגעים. לא ידוע על נפגעים, אך בתיעוד מהמקום נראה שחלק ניכר ממגרש שבו החנו מכוניות באזור שקע פנימה. בסרטונים המתעדים את התקרית, נראה כי נפער בולען גדול בכביש, אליו נפלו מכוניות ועצים. לא ידוע על נפגעים, אך משטרת ישראל: הצוותים נותנים מענה לכל המטופלים בבית החולים ומענה להגעת הצוותים הרפואיים ופועלים. במהלך פעולות החילוץ בזירת הקריסה של חניון בית החולים שערי צדק בירושלים, נכנס אחד הכבאים לבדוק האם יש לכודים בבולען שנפער, נפל לתוכו וחולץ בידי חבריו. קריסה קריסת חניון ירושלים בית חולים שערי צדק (צילום:נריה מכסימוף).

Posting Komentar

0 Komentar